BLOG

15
jul

De Vinken van Darwin

Artikel van het vakblad Shopping Centre News Magazine over The Brand Store in de reeks De Vinken van Darwin.

Lees meer..

08
jul

6 redenen om een pop-up store te openen

In 2015 werd bekend dat pop-up retail een waarde van 2,3 miljard pond heeft in de Britse economie. Daarbij heeft 10 procent van de retailers aangegeven binnen de komende vijf jaar een pop-up store te willen openen, aldus een Brits onderzoek van het Centre for Economics and Business Research (CEBR) en telecombedrijf EE. Lees meer..

06
jul

Pon opent Pop-up Experience Store

Op 23 juni opende Pon, bekend van A-merken in de transportwereld, een pop-up experience store van circa 80 m2 in winkelcentrum De Planeet, dat gelegen is aan de Lange Viestraat schuin tegenover de Bijenkorf. Lees meer..

20
apr

#InspirationalWednesday: Shoebox It Up!

Iedere woensdag gaan we van start met een voorbeeld van een creatieve en opvallende pop-up ter inspiratie! Vandaag: de schoenendozen van Adidas en Nike.Lees meer..

13
apr

#InspirationalWednesday: The Andy Warhol Temporary Museum

Zoals Pablo Picasso ons ooit meegaf: “Inspiration exists, but it has to find you working”, geven wij je iedere woensdag graag een inspirational head start met een voorbeeld van een creatieve en opvallende pop-up!

The Andy Warhol Temporary Museum (Lissabon, 2013)

Tussen april en juli 2013 opende het tijdelijke museum van Andy Warhol, om de expositie ‘Andy Warhol – Icons | Psaier Artworks and the Factory’ op een unieke manier in het Centro Colombo winkelcentrum in Lissabon te presenteren. Lees meer..

08
apr

Kijken, kijken, online kopen in de winkel

Daar waar de technologie online reclameblokkeringen en het overslaan van reclames op TV mogelijk maakt, zoeken marketeers steeds weer nieuwe online en offline manieren om de doelgroep bij hun merk te betrekken. Een mooi en bekend voorbeeld hiervan is de in februari geopende flagship store van Samsung in Manhattan. In deze winkel van ruim 3700 vierkante meter, genaamd Samsung 837, lopen de bezoekers zonder gekochte waar de deur uit. De concept store is ingericht om de producten alleen te showcasen. Consumenten kunnen de producten testen, zien en voelen en in het verhaal rondom het merk Samsung duiken.

Lees meer..

09
mrt

Unieke kans: Pop-up horeca in historisch Polman’s Huis

The Brand Store is op zoek naar een uniek en spraakmakend (horeca)concept voor het Polman’s Huis.

Na 30 jaar sluit restaurant het Polman’s Huis in de Utrechtse binnenstad haar deuren. Vanaf 1 april 2016 zal dit markante pand circa 1,5 jaar onbezet zijn gedurende het herontwikkelingstraject. The Brand Store is gevraagd om mee te denken over mogelijke pop-up initiatieven en om de invulling voor de tijdelijke leegstand te faciliteren in het restaurant en de bar.Lees meer..

08
feb
05
jan

Het moment om gezien te worden.

Het is 2016 en tijd om weer gezien te worden! Een nieuw jaar betekent een nieuw begin met nieuwe ideeën en mogelijkheden. 
Lees meer..

19
okt

4 manieren om slim te profiteren van een pop-up store

Wanneer je door een winkelgebied loopt, is er een grote kans dat je een pop-up store tegenkomt. Van online bedrijven die een vaste winkel willen testen tot grote retailers die nieuwe producten introduceren. Het pop-up fenomeen is een belangrijke tool geworden in retailland.

Lees meer..