SheepTickets pop up store
Voor 9 euro een weekendje tapas eten in Madrid. En voor 35 euro zit je al op het warme strand van Rhodos. Een treinticket van Groningen naar Maastricht is bijna nog duurder. Als bewustzijnscampagne opende Natuur & Milieu daarom voor één dag hun popup reiswinkel in het centrum van Utrecht. In de pop up winkel en op www.sheeptickets.nu gaven ze persoonlijk reisadvies, waarmee ze de eerlijke prijs van vliegvakanties lieten zien. Met de pop up winkel wil Natuur & Milieu de te lage en oneerlijke prijzen voor vliegtickets onder de aandacht brengen. De naam van de tijdelijke reiswinkel is SheepTickets, dit is een knipoog naar CheapTickets, de grootste online aanbieder van goedkope vliegtickets. Bij de reisadviseurs van SheepTickets kunnen klanten berekenen wat de eerlijke prijs van een vliegticket is, dit is mogelijk voor 25 veel geboekte bestemmingen. Wie dit doet maakt tevens kans op het winnen van een duurzame treinreis naar Spanje.The Brand Store heeft in samenwerking met bureau Raul & Rigel de popup store in Utrecht gerealiseerd.
Meer info over the Natuur & Milieu
Meer pop up voorbeelden